خبرگزاری کار ایران

خوراک فرانسوی در لیست نفرت انگیز ترین غذاهای دنیا +عکس

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۰۸

لیستی از نفرت انگیزترین غذاهای دنیا وجود دارد که شامل "سوپ خفاش"، "لارو مورچه"، "پنیر کرم زده" و "کله پاچه" است. به تازگی خوراکی فرانسوی به نام " اورتولن" به آن اضافه شده است.

اسپوتنیک: در اسن خوراک از پرستوی مهاجر و نغمه خوان استفاده می کنند. پس از شکار این پرنده، آن را به یک قفس تاریک می بردند تا او را مجبور کنند دوبرابر وزن بدن خود، ذرت و غلات بخورد. سپس او را زنده زنده در ظرف آبی خفه می کنند و بعد می پزند.

افرادی که تمایل به خوردن این خوراک دارند، باید دستمالی بر سر انداخته و اینگونه سرو می شود. بسیاری بر این عقیده هستند که این کار افراد بدلیل شرمساری از خداست.

بسیاری از کاربران عنوان کردند که دل آنها به حال این پرنده مهاجر سوخته است. آنها معتقدند که این حرکت ظلم به این حیوان است و اصلا جایز نیست. بسیاری از کاربران عنوان کردند که این غذا بیشتر از آنکه نفرت انگیز باشد، ظالمانه است.

به گفته این دسته از کاربران مقایسه این خوراک با کله پاچه و قرار دادن آنها در یک گروه اشتباه است. چرا که کله پاچه قسمتی از بدن گوسفند است که قرار است دور ریخته شود اما با ابتکار عمل آن را خوشمزه کرده و می خورند. عده ای از کاربران عنوان کردند که چرا افرادی که طرفدار و حامی حقوق حیوانات هستند نسبت به این حرکت ظالمانه اقدامی نمی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز