خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری از بیمه در ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۴۲

دو باند تبهکار در ایتالیا برای کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با ایجاد تصادف‌های ساختگی و شکستن دست و پا، افراد را معلول می‌کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای این باندها که یک پرستار هم در میانشان دیده می‌شود با رضایت خود افراد این کار را انجام می‌دادند. پلیس پالرمو در جنوب ایتالیا 11 عضو این باند را دستگیر کرد. آنها اعتراف کردند که پس از شکستن دست و پای افراد، یک تصادف Crash ساختگی با شواهد جعلی درست و وانمود می‌کردند که قربانی پس از تصادف معلول شده است و بدین ترتیب مبالغ هنگفتی بابت غرامت از شرکت‌های بیمه دریافت می‌کردند.

قربانیان این کلاهبرداری Fraud تا بیش از 100 هزار یورو غرامت از شرکت‌های بیمه دریافت می‌کردند.پلیس اعلام کرد که اعضای این دو باند با پرتاب وزنه‌های سنگین چدنی روی دست و پای قربانیان باعث شکستگی‌های شدید و معلول شدن آنها می‌شدند که بعد از آن فرد قربانی مجبور به استفاده از ویلچر یا عصا می‌شد.

تحقیقات پلیس Police در این زمینه از یک تصادف ساختگی در سال 2017 با کشف جسد یک شهروند تبعه تونس در خیابانی در حومه شهر پالرمو آغاز شد.قربانی به ظاهر بر اثر یک تصادف جان خود را از دست داده بود اما پس از تحقیقات معلوم شد که او در پی شکستگی‌هایی که توسط اعضای این دوباند ایجاد شده بود جان خود را از دست داده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز