خبرگزاری کار ایران

استعفای مدیر اینتل به علت رسوایی اخلاقی

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۴۶۲

برایان کرازنیچ مدیر عامل شرکت اینتل به طور ناگهانی و به علت افشای برقراری روابط جنسی وی با یکی از کارکنان این شرکت در گذشته مجبور به استعفا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وی تری، برایان کرازنیچ مدیر عامل شرکت اینتل به طور ناگهانی و به علت افشای برقراری روابط جنسی وی با یکی از کارکنان این شرکت در گذشته مجبور به استعفا شد.

برقراری این نوع روابط در شرکت اینتل بر اساس سیاستهای آن ممنوع است؛ حتی اگر دو طرف با رضایت اقدام به چنین کاری کنند.

در حال حاضر رابرت سوان که مدیر امور مالی شرکت اینتل بوده به عنوان مدیرعامل موقت شرکت مذکور مشغول به کار شده است. اینتل با صدور بیانیهای در این زمینه تصریح کرده است: تحقیقات در این زمینه در جریان است و نقض سیاست های اینتل ثابت شده است. این سیاست در مورد تمامی مدیران شرکت اینتل اعمال میشود.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به انتظارات موجود در مورد ضرورت رعایت ارزشهای اینتل توسط تمامی کارمندان و اهمیت وفاداری به سیاستهای رفتاری این شرکت، هیات مدیره استعفای آن کرازنیچ را پذیرفته است.

بر اساس این بیانیه مدیرعامل جدید قصد دارد اینتل را به شرکتی داده محور مبدل کند. تولید محصولات بیشتر، افزایش رشد و کسب نتایج بهتر مالی از جمله برنامههای اینتل در این زمینه اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز