خبرگزاری کار ایران

خبر مشکوک روزنامه عربستانی درباره استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۳۸۹

یک روزنامه عربستانی بعد از قطعی شدن لغو بازی در کشور بی طرف در لیگ قهرمانان آسیا خبری را از باشگاه استقلال تهران منتشر کرده است.

روزنامه الریاضیه عربستان ضمن انتشار گزارشی درباره خبر منتفی شدن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی‌طرف و رد درخواست عربستان و امارات برابر قطر، به زمین بازی استقلال تهران و الهلال عربستان پرداخته است.

در این خبر آمده است که باشگاه استقلال کشور ترکمنستان را برای میزبانی با تیم الهلال در نظر گرفته و منتظر تایید نهایی AFC است. باشگاه الهلال هم کشور کویت را برای میزبانی از استقلال انتخاب کرده است.

این خبر در شرایطی منتشر شده است که با قطعی شدن حضور تیم‌های عربستانی در قطر، به نظر می‌رسد انتخاب دوحه می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم‌های ایرانی برای بازی با سعودی‌ها باشد. استقلال و تراکتورسازی دو نماینده‌ای ایران هستند که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الهلال و الاهلی عربستان همگروه هستند.

استقلال پیش از حکم AFC درباره لغو بازی در کشور بی‌طرف، در نظر داشت ترکمنستان را برای میزبانی از الهلال انتخاب کند و تراکتورسازی هم تاکنون موضع رسمی در این باره نداشته است. با این شرایط و با توجه به عصبانیت عربستانی‌ها از حکم AFC برای حضور در کشور قطر، تیم‌های ایران می‌توانند با انتخاب دوحه برای میزبانی از عربستانی‌ها، ضمن استفاده از زیرساخت‌های مناسب قطر، ناراحتی عربستانی‌ها را دوچندان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز