خبرگزاری کار ایران

محمد کیانوش راد:

بازداشت فریدون نباید تاثیری در تعیین کابینه داشته باشد/ روحانی به‌مانند هاشمی رفتار کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۲۱۹

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تأکید کرد: براین اعتقاد هستم آقای روحانی همان شیوه و سیره‌ای را باید طی کند که مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی در ارتباط با فرزندان خود دنبال کرد.

محمد کیانوش راد، در گفت‎وگو با رویداد۲۴ در رابطه با بازداشت حسین فریدون و تاثیر آن بر تشکیل کابینه گفت: آقای روحانی به این موضوع باید بی‌توجه باشد و نباید بازداشت برادر رئیس‌جمهور تأثیری در چینش اعضای کابینه داشته باشد و آقای روحانی باید آنچه را که درست می‌داند، عمل کند و درست نیست این مسئله منجر به محافظه‌کاری در تعیین ترکیب کابینه و یا تندروی شود.

وی در ادامه اضافه کرد: باید به این نکته توجه داشت که آقای روحانی حقوقدان است و یک شخصیت حقوقی در برابر موضوعات این‌چنینی قاعدتاً با دقت‌های خاص خود موضوع را دنبال خواهد کرد. البته این مسئله را هم باید یادآور شد ازآنجاکه رئیس‌جمهور مجری قانون اساسی است نه در مورد برادر خود، بلکه درباره هر فرد دیگری هنگامی‌که احساس می‌شود روندهای قانونی صورت نپذیرفته، باید واکنش قانونی از خود نشان دهد.

این فعال سیاسی در همین خصوص تأکید کرد: زمانی که موضوعی جنبه صرف حقوقی داشته باشد و روندهای حقوقی آن دنبال شود قاعدتاً کسی متعرض نخواهد بود. براین اعتقاد هستم آقای روحانی همان شیوه و سیره‌ای را باید طی کند که آقای هاشمی در ارتباط با فرزندان خود دنبال کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در ادامه اظهار داشت: اگرچه مخفی نیست که در پیگیری پرونده مهدی هاشمی نیز آن‌گونه که باید رعایت تمام جنبه‌های حقوقی و دقت‌های بی‌طرفانه در بررسی آن صورت گیرد، انجام نپذیرفت و مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این موضوع بسیار دلخور و ناراحت بود، اما در رفتار او چیزی متفاوت و نامتعارف مشاهده نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز