خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی ایران؛

رئیس شورای جهانی صنایع دستی وارد تهران شد

کد خبر : ۳۹۴۳۸۰

رئیس شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به منظور افتتاح نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی ایران پیش از ظهر امروز 12 اسفند ماه وارد تهران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  کاروکارگر،غدا هیجاوی رئیس شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به دعوت فعالان بخش خصوصی صنایع دستی به منظور افتتاح و بازدید از نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی ایران در هتل پارسیان آزادی پیش از ظهر امروز 12 اسفند ماه وارد تهران شد. آثار این نمایشگاه دربیش از 400 قطعه از آثار ارزشمند و منحصر بفرد هنرمندان زبده و صاحب نام کشور در 20 رشته هنری طراحی و تولید شده و پیش تر در 12 کشور جهان نیز به نمایش گذاشته شده است، این نمایشگاه جلوه ای ماندگار و کم نظیر از زیبایی، ذوق و ظرافت هنر ایرانی است که در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

یادآور می شود، این رویداد فرهنگی و هنری روز 5شنبه 13 اسفند ماه با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی کشور، غدا هیجاوی رئیس شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه و مدیران موسسه آفرینش های هنری سلام به عنوان میزبان این برنامه و نیز جمعی از مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر در هتل پارسیان تهران افتتاح می شود.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه با هدف ارائه ظرفیت های برجسته صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی و نیز فرصتی برای رونق اقتصادی این حوزه و فروش آثار فاخرصنایع دستی است که توسط موسسه آفرینش های هنری سلام و با حمایت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور برگزار می شود.گفتنی است، مراسمافتتاحیه این نمایشگاه از ساعت9 تا 10 صبح فردا 13 اسفند ماه در هتل پارسیان آزادی واقع در بزرگراه چمران تقاطع یادگار امام طبقه Mبرگزارمی شود.همچنین، علاقمندان به عرصه فرهنگ و هنر ایران می توانند از 13 تا 21 اسفند ماه همه روزه از ساعت 10 تا 24 با مراجعه به آدرس مذکور از این نمایشگاه ارزشمند بازدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز