خبرگزاری کار ایران

در گفتگوی اختصاصی با ایلنا:

سانتوجان: تعریف های زیادی از ایران شنیده بودم / لیگ الماس بدنسازی را در ایران برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۸۱

سانتوجان را در سفر به ایران، " پاول فیلبور " رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام نیز همراهی می کند.

رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام گفت: ایران یکی از کشورهایی است که در عرصه بدنسازی و پرورش اندام آسیا و جهان نقش مهمی ایفاء می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " رافائل سانتوجان " رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام بامداد امروز(پنج‌شنبه) وارد ایران شد تا ضمن بازدید از امکانات و زیرساخت های بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، دیدارهایی نیز با وزیر ورزش و جوانان و همچنین رئیس کمیته ملی المپیک داشته باشد. او همچنین قرار است علاوه بر برگزاری یک سمپوزیوم، از نزدیک تماشاگر نخستین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی ایران باشد که فردا به میزبانی فرهنگسرای بهمن برگزار می شود. سانتوجان را در سفر به ایران، " پاول فیلبور " رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام نیز همراهی می کند.

سانتوجان در هنگام ورود به ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره حضورش در کشورمان اظهار داشت: پیش از این نیز از ایران تعریف های زیادی شنیده بودم. الان هم می بینم که کشور خوب و زیبایی دارید که در بسیاری از کارها از جمله ورزش در آسیا و جهان پیشتاز هستید.

وی با بیان اینکه ایران در ورزش بدنسازی و پرورش اندام نتایج خوبی برداشته، افزود: من با فدراسیون پرورش اندام ایران تعامل خوبی دارم و احترام زیادی برای آن و همچنین رئیس این فدراسیون(پورعلی فرد) قائل هستم. خوشبختانه عملکرد ایران در این سال‌ها بسیار عالی و افتخارآمیز بوده است.

رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: در این سال ها ورزشکاران ایران در اکثر مسابقاتی که در قاره آسیا و جهان برگزار شده، حضوری موفق داشته اند. از این رو، در نظر داریم میزبانی لیگ الماس که مسابقه‌ای برای ورود به جمع حرفه‌ای‌هاست را به ایران واگذار کنیم.

سانتوجان در پایان با بیان اینکه نگاه فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران کاملاً مثبت است، خاطرنشان کرد: ایران نقش مهمی در بدنسازی و پرورش اندام آسیا و جهان ایفا می‌کند. بنابراین لازم است به فدراسیون کشور شما به سبب دستاوردهای خوبی که داشته، تبریک بگویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز