خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان: همدان پایگاه فعالیت‌های هنری کودک و نوجوان کشور شده است

کد خبر : ۳۹۴۳۲۳

همدان – ایلنا  .به گزارش  کاروکارگر: دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان به پایگاه فعالیت‌های هنری کودک و نوجوان در کشور تبدیل شده است.

شهرام کرمی در آئین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فیلم‌های نوجوانان در همدان بیان کرد: با برگزاری دو جشنواره فیلم و تئاتر کودک و نوجوان در همدان، این شهر به پایگاه فعالیت‌های هنری کودک و نوجوان در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی هستند، کار برای آنها را موجب رشد فرهنگ و هنر کشور دانست.

دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه بیست و دو سالگی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در همدان جشن گرفته‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره به صد سالگی و هزار سالگی خود نیز برسد.

وی با تأکید بر اینکه فرزندان این سرزمین حق بزرگی به گردن ما دارند زیرا آینده نظام در دستان آنهاست، خاطرنشان کرد: از هیچ تلاشی برای پرورش فکری این قشر دریغ نخواهیم کرد.

کرمی با گرامیداشت یاد شهدای عزیز کشورمان از اینکه شهدا آرامش ملت ایران را تضمین کرده‌اند، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان ایران با پیروی از آرمان‌های شهدا، آینده درخشانی برای این کشور رقم خواهند زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز