خبرگزاری کار ایران

قالیباف، غیرت و تفکیک

کد خبر : ۱۹۴۱۶۰

لابد جناب شهردار در جریان هستند که در این دفاتر(که زیر نظر شهرداری به فعالیت مشغولند) صدها دختر خانم عموماً هفت قلم آرایش کرده و بی حجاب با لباسهای خیلی تنگ و افاده ها و ژست های مانکن های ماهواره ای به ارائه خدمات به مراجعین مشغولند!

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله، هفته‌نامه یالثارات‌الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:

این که چرا برادر قالیباف پس از ۸ سال شهرداری آمده و طرح حفظ کرامت زنان شاغل در شهرداری تهران را ارائه کرده و این که چرا زودتر به این فکر نیافتاده مسئله ای است، اما این که پس از اعلام این تصمیم، ناگهان خیلی ها جگرشان سوخت و فریادشان به هوا رفت و این تصمیم را مخالف حقوق بشر، کنوانسیون حقوق زنان، قوانین نیوتن، جدول مندلیف و خیلی امور دیگر اعلام نمودند، معلوم کرد که بی حیایی و بی عفتی در این مملکت چقدر حامی و طرفدار دارد!

در همین راستا ضمن معرفی مخالفان این طرح به عنوان حامیان اختلاط جنسی، از جناب شهردارتهران می خواهیم که به وضعیت نابسامان و افتضاح اختلاط در دفاتر خدمات الکترونیک شهر هم رسیدگی کنند!! لابد جناب شهردار در جریان هستند که در این دفاتر(که زیر نظر شهرداری به فعالیت مشغولند) صدها دختر خانم عموماً هفت قلم آرایش کرده و بی حجاب با لباسهای خیلی تنگ و افاده ها و ژست های مانکن های ماهواره ای به ارائه خدمات به مراجعین مشغولند! مراجعینی که نود در صدشان آقایان محترم اند! اگر آدم اهل غیرت دینی باشد(که آقای قالیباف در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه تهران به آن اشاره کردند) یک لحظه هم این اوضاع افتضاح را تحمل نخواهد کرد!

سئوال فلسفی - غیرتی: جناب آقای قالیباف! آیا غیرت دینی شما اجازه می دهد که وسایل ورزشی بوستانها را به گونه ای نصب کنید که مردان و زنان به صورت مختلط ورزش کنند؟! یعنی زنان مجبور باشند از این ابزارها جلوی چشمان شهروندان نامحرم استفاده کنند! اگر اجازه نمی دهد(که نمی دهد!) پس چگونه در چند سال اخیر هزاران قطعه از این ابزارها در بوستانهای شهری به صورتی نصب شده که زنان در حضور مردان به ورزش و تحرک بدنی و غیره بپردازند؟!

لطفا برای پی بردن به عمق فاجعه زحمت بکشید صبح یا عصر پنج شنبه یا جمعه یک سری به بوستانهای تهران بزنید تا غیرت دینی تان با مشاهده استفاده مختلط آقایان و خانمها از این ابزارها جوش بیاید!

پیشنهاد عملیاتی: برادر قالیباف! می شود بخشی از این وسایل در یک گوشه محصور از هر بوستان جهت استفاده اختصاصی خانمها پیش بینی شود! مطمئن باشید در این صورت آنهایی که در این مدت اخیر و به بهانه تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران به تخریب و جوسازی رسانه ای - مطبوعاتی علیه شما مشغول بودند برجکشان خواهد خورد و خاکریزشان سقوط خواهد کرد و زیر پیراهنشان را به نشانه تسلیم از تن بدر آورده وروی دست خواهند گرفت!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز