خبرگزاری کار ایران

سرنوشت تلخ چهار هنرمند ایرانی در سن ۴۳ سالگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۵۰

طی سالیان گذشته هنرمندان زیادی را به دلایل مختلف از جمله سرطان، کرونا، ایست قلبی، خودکشی، قتل و… از دست دادیم که بسیاری برایمان غیرمنتظره بودند.

جدا از این دلایل، بسیار هنرمندانی را از دست دادیم که در جوانی به دیار باقی شتافتند، از جمله زنده‌یادان حسام محمودی، شهرام عبدلی، آزاده نامداری، ارشا اقدسی و… که همگی در همین چند سال اخیر فوت کردند.

در این میان چهار هنرمند، ۴۳ سالگی ایستگاه پایانی زندگی‌شان بود… زنده‌یادان ماه‌چهره خلیلی، علی انصاریان، زهره فکور صبور و رضا داوودنژاد همگی به دلایلی متفاوت در سن ۴۳ سالگی از دنیا رفتند.

زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۹، در زمان اوج شیوع کرونا، به دلیل سرطان لوزالمعده در سن ۴۳ سالگی عمر خود را از دست داد و پیکرش در لندن به خاک سپرده شد.

زنده‌یاد علی انصاریان ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹، در فاصله کمی از ابتلا به بیماری کرونا و بستری شدن در بیمارستان، در سن ۴۳ سالگی جان خود را از دست داد. فوت ناگهانی او که هواداران زیادی از زمان فوتبالیست بودن تا بازیگر شدن داشت، بسیاری را در بهت و ماتم فرو برد.

زنده‌یاد زهره فکور‌صبور در ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ در حالی که مشغول بازی در سریال «بی‌همگان» بود، در سن ۴۳ سالگی به زندگی خود پایان داد و پس از او کمند امیرسلیمانی ادامه نقشش در سریال را بازی کرد.

زنده‌یاد رضا داوودنژاد که بسیاری او را با فیلم‌های سینمایی پدرش علیرضا داوودنژاد و سریال‌های طنز تلویزیونی به یاد می‌آوریم، روز گذشته در سن ۴۳ سالگی به دلیلی عفونت خونی ناشی از پیوند کبد چند سال پیشش جان خود را برای همیشه از دست داد.

خلیلی و انصاریان سال ۹۳ در فیلم «هدیه» و فکورصبور و داوودنژاد نیز در سال ۹۶ در سریال «پنجری» با یکدیگر همبازی شده بودند.

منبع پارسینما
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز