خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت معاون سیما در پی درگذشت رضا داوودنژاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۶۷

معاون سیما در پیامی درگذشت رضا داوودنژاد را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما در پیامی درگذشت رضا داوود نژاد، بازیگر مردمی ، خوشنام و توانای کشورمان را تسلیت گفت. 

متن پیام معاون سیما به این شرح است: 

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت «رضا داوود نژاد» از هنرمندان مردمی، خوش نام و نام آشنای تلویزیون موجب تاسف و تالم اینجانب شد. 

مرحوم رضا داوود نژاد با قلبی زلال و صاف، با اشتیاقی وصف ناپذیر علاقمند به ترقی و پیشرفت کشور بود. 

او هنرمندی مردمی بود که در همه برهه ها، یار و همراه مردم بود و نقش آفرینی های خاطره انگیزش در سریال هایی چون «پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده»، «متهم گریخت»، «من نه منم»، «نون و ریحون»، «فراموشی»، «پنچری»،‌ «زندگی شگفت‌انگیز است»، «بعد از آزادی»، «از سرنوشت ۴» و «نیکان» در یاد و خاطره ها باقی خواهند ماند. 

اینجانب ضمن ابراز تاسف از فقدان این هنرمند مردمی و خوش نام، درگذشت رضا داوود نژاد را به خانواده آن مرحوم علی الخصوص پدر بزرگوارشان استاد علیرضا داوود نژاد، دوستان و جامعه هنری تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز