خبرگزاری کار ایران

چند پیام تسلیت برای درگذشت رضا داوودنژاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۷۳

نهادهای صنفی و اشخاص مختلف در جامعه سینمایی کشور در پی درگذشت رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون پیام‌های تسلیت مختلفی منتشر کردند.

به گزارش ایلنا، در پی درگذشت رضا داوودنژاد در روز ۱۳ فروردین در بیمارستان بوعلی سینا شیراز اشخاص و نهادهای صنفی سینمایی پیام‌های تسلیت منتشر کردند.

 

متن پیام تسلیت انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران به شرح زیر است: 

« ناباورانه به سوگ رضا داودنژاد بازیگر، نویسنده، دستیار کارگردان ، برنامه ریز ، مجری طرح و تهیه کننده سینمای ایران نشسته ایم. 

رضا داودنژاد در کسوت بازیگر لبخندها بر دل و‌ تماشاگران سینمای ایران نشاند، در کسوت نویسنده فیلمنامه وقتی قلم در دست گرفت روایتگر دردهای جامعه شد ، در تولید و تهیه یار و یاور پدرش علیرضا داودنژاد شد و آثار ماندگاری خلق کرد. 

اما از یاد نخواهیم برد در زمانه ای که همگان شعار حمایت از بزرگان سینما می دادند، «رضا داوودنژاد» بود که بدون حمایت دولتی، بدون شعار و خالصانه پیشقدم شد و در کنار استاد بهرام بیضایی ایستاد و سرمایه تولید فیلمش را فراهم ساخت تا «وقتی همه خوابیم » آخرین اثر سینمایی استاد بیضایی در ایران با پشتکار ، تهیه کننده اجرایی و مجری طرحی او ساخته شود. 

ما از یاد نخواهیم برد رضا را در تمام لحظات حضورش برای سینما از کودکی در «بی‌پناه» تا آخرین تصویرش رقصان و خندان در میهمانی «لامینور» آخرین اثر استاد داریوش مهرجویی».

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران این ضایعه بزرگ را به هنرمند برجسته کشور علیرضا داودنژاد و خانواده هنرمندش تسلیت می‌گوید.»

 

دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در یادداشتی ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و اهالی سینما و تلویزیون نوشت: «دست تقدیر بار دیگر هنرمندی جوان، متعهد و مردمی را از ما گرفت و جامعه هنری و دوستداران آن بازیگر مردمی را متاثر کرد.

فقدانش را به خانواده ارجمند و جامعه هنری تسلیت گفته و برای وی علو درجات در بهشت برین را آرزومندم.»

 

انجمن صنفی بازیگران سینما نیز در پیامی این چنین نوشت:

«ارغوان این چه رازیست که هر بار بهار با عزای دل ما می آید

رضا داوودنژاد نازنین، هنرمند جوان، دوست داشتنی و بازیگر محبوب سینمای ایران هم رفت...

این داغ جگرسوز و سنگین را به پدر بزرگوارش کارگردان بزرگ سینمای ایران علیرضا داوودنژاد، همسر گرامی اش غزل بدیعی، خواهر گرامی اش همکار عزیزمان زهرا داوودنژاد و نیز به همه همکاران عزیز و مردم شریف و هنردوستِ ایران تسلیت گفته، برای بازماندگان صبر و برای رضای عزیزمان آرامش و رحمت الهی طلب می‌کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز