خبرگزاری کار ایران

هندزفری که در لحظه ترجمه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۲۸۱

به‌روزرسانی جدید گلکسی بادز، هوش مصنوعی را به هنذفری سامسونگ اضافه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این آپدیت اضافه‌شدن قابلیت ترجمه‌ی زنده تماس است.

قابلیت مذکور به شما امکان می‌دهد با افرادی که به زبان دیگری صحبت می‌کنند، تلفنی مکالمه‌ کنید.

براساس بیانیه‌ی سامسونگ، آپدیت جدید گلکسی بادز را بهتر از قبل با سری گلکسی S24 تطبیق می‌دهد. قابلیت‌های هوش مصنوعی پرچم‌داران سامسونگ برای تعداد بسیار کمی از محصولات این شرکت منتشر خواهند شد. بنابراین، بهره‌مندی گلکسی بادز از این قابلیت‌ها خبر خوشی برای کاربرانش محسوب می‌شود.

سامسونگ اشاره می‌کند که سوئیچ خودکار به سری گلکسی بادز نیز خواهد آمد. این ویژگی هنگامی‌که به چند دستگاه ازطریق بلوتوث متصل هستید، باعث می‌شود تجربه‌ی آسان‌تری برای جابه‌جایی در بین دستگاه‌ها داشته باشید. درصورت تماس تلفنی، اندروید به‌طور خودکار دستگاه پخش را تغییر می‌دهد تا تماس را بدون متوقف‌کردن پخش محتوا برقرار کنید.

Auracast ویژگی دیگری است که با آپدیت جدید به گلکسی بادز اضافه خواهد شد. Auracast امکان اتصال چندین دستگاه به یک منبع صوتی را فراهم می‌کند و حالا مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ می‌توانند از این قابلیت برای اتصال به چندین ایرباد استفاده کنند.

علاوه‌براین، به‌کمک ویژگی صدای ۳۶۰ درجه‌ی Auracast در تلویزیون هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، کاربران می‌توانند ازطریق گلکسی بادز به صدای فراگیر مجازی گوش دهند.

آپدیت جدید برای گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز ۲ پرو و گلکسی بادز FE که جزو بهترین هدفون های بی سیم هستند، در چند روز آینده دردسترس قرار می‌گیرد.

منبع زومیت
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز