خبرگزاری کار ایران

وضعیت نامعلوم ۶ کارگر محبوس در حادثه معدن طزره دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۷۸

۶ کارگر بر اثر انفجار و ریزش معدن ذغالسنگ البرز غربی در دامغان محبوس شدند.

علی اکبر مهرابی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان ضمن تایید وقوع حادثه در معدن البرز غربی طزره دامغان به ایرنا گفت: شدت انفجار، خسارت و میزان تلفات پس از بررسی اعلام می‌شود.

علیرضا باغبان سرپرست هلال احمر استان سمنان نیز از اعزام تیم‌های امدادی به معدن رزمجاه طزره خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از حادثه در معدن رزمجاه تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شدند به مهر گفت: تیم امداد و نجات ستاد عملیات استان سمنان به همراه سگ‌های زنده یاب در معدن هستند.

وی افزود: تیم‌های هلال احمر از نعیم آباد و چشمه علی نیز به منطقه اعزام شدند.

باغبان گفت: هنوز اطلاع دقیقی از تعداد مصدومان احتمالی وجود ندارد.

گروه‌های امدادی هلال احمر و اورژانس برای بررسی و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده اند، اما هنوز موفق به بازگشایی معدن نشده اند.

پس از بازگشایی ورودی مسدود شده معدن، وضعیت جسمانی ۶ کارگر محبوس مشخص خواهد شد اما در همین حال برخی رسانه ها از جان باختن این کارگران خبر داده اند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: انفجار در معدن رزمجاه طزره در شمال شهرستان شاهرود از مجموعه معادن البرز شرقی موجب جان باختن شش نفر شد.

پنج نفر از جان باختگان کارگران شاهرودی معدن و یک نفر اهل دامغان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز