خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‎‌احمر:

یازدهمین دوره سفرنامه سلامت و امید در بوشهر اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۶۸

آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، تست سرطان سینه، ارائه نکات سلامت در مورد سالمندان، اهدا خون، تست قند خون و مشاوره اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله برنامه های این سفرنامه در استان بوشهر است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‎‌احمر، از آغاز یازدهمین سفرنامه سلامت امید از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه جاری در سواحل بندرگناوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرحناز رافع افزود: در این برنامه که از شبکه‌ ملی یک سیما پخش خواهد شد، بخش‌هایی از فعالیت‌های متنوع داوطلبان جمعیت به همراه جنگ شادی، بازارچه خیرین و چهره‌های واقف و نیکوکار استان به هموطنان معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: ۸۸ ایستگاه سلامت و چادر آموزشی در قالب تونل سلامت برای ویزیت رایگان، ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های خود مراقبتی با حضور پزشکان متخصص داخلی، اطفال، زنان، دندانپزشکی، عمومی و کارشناسان تغذیه، روان شناسی و مربیان امداد و نجات برپا شده و به ارائه خدمات می‌پردازند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، تست سرطان سینه، ارائه نکات سلامت در مورد سالمندان، اهدا خون، تست قند خون و مشاوره اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله دیگر برنامه های این سفرنامه در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه ۳۷ پزشک و پیراپزشک داوطلب جمعیت برای مشارکت در سفرنامه مذکور اعلام آمادگی کرده اند، افزود: بر این اساس از همه ساکنان در شهرستان‌هایی که برنامه سفرنامه در آن اجرایی خواهد شد نیز برای شرکت در مراسم و بهره‌مندی از خدمات دعوت شده‌ است.

سفرنامه سلامت و امید ۲۵ بهمن‌ در بندر گناوه، ۲۶ بهمن در شبانکاره، ۲۷ بهمن‌ در دلوار و ۲۸ بهمن‌ در کاکی اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز