خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

آش‌سوزی در انبار ضایعات

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۶۱

آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفا حریق اقدام کردند اما به دلیل اینکه مواد داخل خانه قابل اشتعال نبود و شاهد کند‌سوزی مواد و دود ناشی از آن در محل بودیم، کار برای همکاران ما سخت بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در خانه‌ای مملو از ضایعات خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا درباره این حادثه، گفت: آتش‌سوزی در ساعت ۵:۲۶ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این حادثه در منزلی واقع در میدان نامجو ابتدای خیابان پازوکی رخ داده است، گفت: مامورین ما در بدو ورود به محل با صحنه عجیبی رو به رو شدند. عجیب از این جهت که در منزل و مغازه‌ها مواد ضایعاتی جمع آوری می‌شده و محل پر از مواد ضایعاتی بود.

ملکی گفت: محل بروز حادثه یک خانه به مساحت ۴۵۰ متر مربع، دارای حیاطی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و دو طبقه ۱۵۰ متری بود که دو باب مغازه نیز در آن واقع شده است. یکی از مغازه‌ها به همراه حیاط و دو طبقه دیگر که مملو از آشغال و ضایعات بود دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی گفت: آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفا حریق اقدام کردند اما به دلیل اینکه مواد داخل خانه قابل اشتعال نبود و شاهد کند‌سوزی مواد و دود ناشی از آن در محل بودیم، کار برای همکاران ما سخت بود.

وی افزود: در‌‌ همان زمان با حضور ماموران شهرداری ضایعات محل جمع آوری شد وتا ساعت ۱ و نیم بعد از ظهر که مامورین ما در محل حضور داشتند ده کامیون ضایعات را از این محل خارج کردند و احتمالا ده کامیون دیگر نیز در آنجا ضایعات قرار داشت که سوخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز