خبرگزاری کار ایران

برپایی ۲ بیمارستان هلال احمر در عرفات و منا برای زائران ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۳۸

تیم کامل درمانگاهی، بستری و همچنین تونل‌های سرد با امکانات و تجهیزات کافی آماده خدمت به زائران است / ۲۲۷ نفر کادر پزشکی در مکه مشغول خدمت هستند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه زائران ۸ ذی‌الحجه به سمت عرفات حرکت می‌کنند، گفت: دو بیمارستان موقت هلال‌احمر در عرفات و منا برای خدمت‌رسانی به زائران برپا شده است.

به گزارش ایلنا، عادل مقصودی‌نژاد با اعلام اینکه هلال‌احمر ۹ ذی‌الحجه از ساعت ۶ عصر آماده ارائه خدمات به زائران است، افزود: تیم کامل درمانگاهی، بستری و همچنین تونل‌های سرد با امکانات و تجهیزات کافی آماده خدمت به زائران است.

وی با اشاره به اینکه زائران ۱۰ تا ۱۲ ذی‌الحجه در منا خواهند بود، گفت: در عرفات خدمات هلال‌احمر شامل امداد و انتقال، ایجاد درمانگاه تخصصی، بستری موقت زنان و مردان و تونل‌های سرد برای زائران گرمازده خواهد بود.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه ۱۴ آمبولانس هلال‌احمر ایران در منا و عرفات برای خدمت‌دهی به زائران آماده است، گفت: ۲۲۷ نفر کادر پزشکی در مکه مشغول خدمت هستند.

وی اعلام کرد: دستورالعمل حلق بهداشتی حجاج در ۱۰ بند برای اجرای صحیح حلق بهداشتی در اختیار پزشکان و مدیران کاروان قرار داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز