خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر نیرو:

بیش از ظرفیت از طبیعت استفاده کرده‌ایم

کد خبر : ۱۷۵۲۹۷

«نگران وضعیت آب‌های سطحی هستیم چرا که در این باره با مشکلات عدیده روبرو شده‌ایم که بخشی از آن مربوط به کمبود باران است.»

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: بیش از ظرفیت طبیعت از آن استفاده کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، ستار محمودی امروز در همایش تغییر اقلیم و راهی به سوی آینده پایدار، اظهار داشت: نگران وضعیت آب‌های سطحی هستیم چرا که در این باره با مشکلات عدیده روبرو شده‌ایم که بخشی از آن مربوط به کمبود باران است.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه «پیش بینی‌ها درباره اثرات و مشکلات تغییر اقلیم، مربوط به ۳۰ تا ۴۰ سال آینده است» افزود: این در حالی است که وضعیت کشور ما، در مورد مشکلات اقلیمی، ۱۰ تا ۲۰ سال جلوتر از پیش بینی‌هاست.

وی با بیان اینکه بیش از آنچه که لازم است از طبیعت استفاده کرده‌ایم، ادامه داد: این در حالی است که باید از بهره های آن استفاده می‌کردیم اما استفاده از طبیعت به جای بهره‌های آن تخریب‌های شدیدی را به دنبال داشته است.

محمودی اضافه کرد: نگران وضعیت آب‌های سطحی هستیم چرا که در این باره با مشکلات عدیده روبرو شده‌ایم که بخشی از آن مربوط به کمبود باران است.

وی گفت: مشکلات زیست محیطی ما حل نخواهد شد مگر آنکه عزم جدی برای حل مشکلات شکل گیرد که توام با دسترسی به اطلاعات و آگاهی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز