خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور استان‌های این سازمان طرح کرد:

حرکت تأمین اجتماعی به سوی تحقق دولت الکترونیک

کد خبر : ۱۷۲۱۹۸

«تاکنون ۳ خدمت تأمین‌اجتماعی به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و تأمین‌اجتماعی مصمم است تا این تعداد را به ۱۰ خدمت برساند.»

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: استفاده از فن‌آوری‌های نوین در سازمان تأمین‌اجتماعی نهادینه شده و هم‌اینک حرکت این سازمان به سوی تحقق دولت الکترونیک است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تأمین‌اجتماعی، دکتر رضا امینی با بیان این مطلب اظهار داشت: با تجهیز ادارات کل استان‌ها به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، تاکنون ۳ خدمت تأمین‌اجتماعی به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و تأمین‌اجتماعی مصمم است تا این تعداد را به ۱۰ خدمت برساند.

وی با بیان اینکه ماهیانه ۲ میلیون بار مراجعه در کشور برای پرداخت حق‌بیمه تأمین‌اجتماعی انجام می‌شود، گفت: با تحقق کامل دولت الکترونیک در تأمین‌اجتماعی دسترسی مردم به دریافت خدمات بهتر می‌شود و از طرفی هزینه‌هایی که برای رفت و آمد صرف می‌شود نیز کاهش پیدا می‌کند.

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در حال‌حاضر ۲میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مستمری‌بگیر سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و تعداد بیمه‌شدگان این سازمان نیز ۳۸ میلیون نفر است.

وی اظهار داشت: بودجه سال ۹۳ سازمان تأمین‌اجتماعی ۴۵۰ هزار میلیارد ریال است که این رقم حدود یک‌چهارم بودجه کل کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز