خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

به دلیل وجود دشمن مشترک باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۵۰۱

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دلیل داشتن دشمن مشترک ضروری است در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی در نشست خبری، با اهالی رسانه استان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات 98، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات یکی از ملاک های اعتماد سیاسی است و ما به عنوان کسانی که تعلق به این جامعه داریم باید در افزایش این امر و هر چه باشکوه تر شدن آن تلاش کنیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در این خصوص، خاطر نشان کرد: ما در داخل کشور مسائل و نیز اختلافاتی با هم داریم که در وقت و زمان خود آنها را مطرح کرده و می کنیم و مسئله دیگر بعد خارجی و نگاه دشمنان ما در این انتخابات است.

وی، با اشاره به اینکه در جامعه شناسی سیاسی اصلی به نام دشمن مشترک وجود دارد که باعث ایجاد وحدت و انسجام می‌شود، اضافه کرد: بسیاری از کشورها سعی می کنند برای خود دشمن مشترک ایجاد کنند و آن را در نظر مردم خیلی بزرگ جلوه دهند تا به یک وحدت و انسجام  ملی برسند و این در حالی است که ما در مقابل دشمنانی قرار گرفته ایم که به دروغ القای صلح دوستی می‌کنند در صورتی که آنها در حقیقت دنبال منافع خود هستند.

به گفته قاسمی، مطبوعات و رسانه ها به عنوان زیر مجموعه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، باید سعی و تلاش خود را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و تبیین و روشنگری دلایل عقلانی این حضور به کار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز