خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان :

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۲۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تشریح برنامه های دهه فجر در هلال احمر از این ایام به عنوان فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی با اشاره به اینکه برای معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب به مردم ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده است، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای مرور دستاوردهای جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت انقلاب است، گفت: وجود رهبری به عنوان شخصیت فرزانه و برجسته جهان کشتی انقلاب را از بحران ها به ساحل امن هدایت می کند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب پناه تمام ملت های مظلوم است، گفت: در دهه فجر امسال برنامه های متعددی از سوی جمعیت هلال احمر استان پیش بینی شده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: در این ایام خدمات توانبخشی در مراکز توانبخشی با 50 درصد تخفیف و در درمانگاه ها با 20 درصد تخفیف ارائه می شود.

وی به برگزاری مسابقات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در دو مرحله شهرستانی و استانی اشاره کرد و افزود: در این ایام دوره های آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات ویژه ی دستگاه های اجرایی نیز اجرایی می شود.

به گفته میرزایی برگزاری مسابقات فرهنگی، اردوهای فرهنگی، امدادی و المپیاد -ورزشی مرحله نهایی ویژه کارکنان و اعضای جمعیت، برگزاری هفتمین دوره مسابقات آماده ویژه ی کانون های دانش آموزی و مسابقه وصیت نامه امام خمینی(ره) ونقاشی انقلاب اسلامی در این ایام اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: افتتاح فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره، نواختن زنگ انقلاب از طریق کانون های دانش آموزی ،اعزام کاروان سلامت، نیکوکاری و مانور بهداشت ، درمان اضطراری  و برگزاری مانور ساعت صفر در سطح استان بدون اطلاع قبلی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

اهدی خون با فراخوان اعضای جمعیت هلال احمر و برگزاری کارگاه آموزشی توان افزایی، ارتقا تاب آوری و نشاط اجتماعی ویژه خواهران، بازدید از خانه سالمندان و عیادت از بیماران و برگزاری نشست صمیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر معاونین امداد ونجات، جوانان، داوطلبان، آموزش و پژوهش با اعضای جمعیت هلال احمر، غبار روبی مزار شهدا با حضور مسئولین، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر، برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س)، سخنرانی و زیارت عاشورا و شرکت در نماز پرشکوه جمعه با حضور مسئولین، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر، برپایی چادر سلامت و ارائه خدمات و جذب اعضا از دیگر برنامه های این جمعیت است.

به گفته وی، ویزیت با تخفیف ویژه در درمانگاه شبانه روزی مرحوم بنایی جمعیت هلال احمر و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه جمعیت هلال احمر و پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت در راهپیمایی پرشکوه 11 بهمن، پوشش امدادی مسیر راهپیمایی، برپایی غرفه و چادرهای ارائه خدمات جمعیت هلال احمر، آموزش و جذب اعضا از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز