خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری جمعیت هلال احمر زنجان عنوان شد:

بدهی یک میلیارد و 900 میلیون تومانی جمعیت هلال به پیمانکاران

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۳۱۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: خرداد ماه سال آینده فاز اول و دوم آشیانه بالگرد منطقه شمال‌غرب کشور در صورت تامین اعتبار افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی طاهری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ، امروز دوشنبه (24اسفند) در جمع خبرنگاران،گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان در سال‌جاری با اجرای طرح های نوروزی در حوزه جوانان و امداد و نجات خدمات ارائه می دهد.

طاهری با بیان اینکه شروع طرح امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان از 25 تا 15 سال آینده با بیش از بیست روز ادامه خواهد داشت، افزود: از جمله اهداف هلال احمر آرامش خاطر برای مسافرین و گردشگران نوروزی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هلال احمر در این مدت دارای 9 پایگاه ثابت خواهد بود، اظهار داشت: در سال‌جاری در مجموع با 16 پایگاه هلال احمر ارائه خدمات خواهیم داشت.

طاهری تیم ویژه خواهران را در سال‌جاری حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در برنامه های سال‌جاری استقرار یک فروند بالگرد برای روزهای خاص خواهد بود و بالگرد دائمی به دلیل عدم وجود آشیانه در استان و شمال‌غرب کشور نخواهیم داشت .

وی با بیان اینکه در طول این مدت 350 نفر نجات گر در اجرای این طرح فعالیت خواهد داشت،اضافه کرد: تمامی افراد فعال در این مجموعه باید حداقل دوره آموزشی 300 ساعت را طی کرده باشند.

طاهری خاطر نشان شد: کنترل عملیات در هلال احمر استان مستقر و به صورت 24ساعته ارائه خدمات می دهند.

این مسئول در استان زنجان، خبراز آمادگی این نیروها در این ایام داد و افزود: تیم واکنش سریع 24 ساعته در پایگاه‌ها آماده ارائه خدمات هستند.

 طاهری،  در بخشی از سخنان خود،  با اشاره به تعداد حوادث جاده ، شهری، صنعتی و... در خصوص خدمات هلال احمراستان،  تصریح کرد: مجموع تعداد حادثه دیدگان سال 94 یک هزار و 110 نفر بوده است.

این مسئول در استان زنجان، با اشاره به اینکه استان‌های شمال‌غرب کشور در بحث تامین اعتبارات یک میلیارد و 900میلیون تومان بدهکار پیمانکاران است، خاطر نشان شد: تحقق قول‌های مرکز امسال تحقق پیدا نمی کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه خرداد ماه سال آینده فاز اول و دوم آشیانه بالگرد در صورت تامین اعتبار افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز