خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

تحقق 100 درصدی جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب در زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۳۱۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه امسال تعداد انشعابات آب در شهرهای استان زنجان به بیش از 278 هزار واحد رسید، از تحقق 100 درصدی جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: امسال در 10 ماهه سال جاری بیش از 6 هزار و هفتصد فقره به تعداد انشعابات آب در 21 شهر استان زنجان افزوده شده و تعداد مشترکین نیز 237 هزار فقره معادل 278 هزار آحاد بوده است.

وی افزود:این تعداد واحد مشترک نقطه هدف شرکت آبفا در سال 97 بود که محقق شده و هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب بوده و از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: بیشترین تعداد مشترکین به ترتیب در شهرهای زنجان ، ابهر و خرمدره بوده و شهرهای زنجان ، ابهر و ماهنشان نیز جزو شهرهایی هستند که دارای مشترکین فاضلاب در استان هستند.

جزء قاسمی افزود: امسال در 10 ماهه سال جاری بیش از 6 هزار و 500 فقره کنتور خراب نیز در استان شناسایی و 5 هزار و پانصد فقره از این کنتورها تعویض و یا استاندارد سازی شده است.

این مسئول گفت: در سال جاری یکهزار و 370 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان شناسایی و کشف شده که از این تعداد بیش از هزار مورد به مجاز تبدیل شده است.

گفتنی است استان زنجان با بیش از یک میلیون جمعیت و با بیش از 700 هزار نفر جمعیت شهری تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز