خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان:

افزایش جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۳۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: در دولت تدبیر و امید جمعیت تحت‌پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از 648 هزار نفر به بیش از 721 هزار نفر و از 19 شهر به 21 شهر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات مالی فراوان خدمات ماندگاری در حوزه آب و فاضلاب در شهر های استان زنجان ارائه شده است، افزود: در دولت یازدهم آزمایشگاه مرجع آب زنجان با اعتبار 17 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت1000 متر مربع احداث و تجهیز شد.

وی‌همچنین افزود: آزمایشگاه مرکزی زنجان که با استانداردهای معتبر بین‌المللی برای‌حصول اطمینان از وضعیت کیفی آب آشامیدنی شهرهای استان زنجان احداث شده که شامل بخش‌های آزمایشگاه باکتریالوژی، آزمایشگاه فیزیک ، شیمیایی و آزمایشگاه بیولوژی است.

وی همچنین از توسعه خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرهای استان به میزان 83 کیلومتر و با اعتبار 335 میلیارد ریال و همینطور اصلاح و باز سازی شبکه فرسوده آب در سطح استان به میزان 60 کیلومتر با اعتبار 66 میلیارد ریال خبر داد.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان همچنین از افزایش ظرفیت تامین آب شرب مورد نیاز شهرهای استان به میزان 1000لیتر در ثانیه با حفر 24 حلقه چاه و تجهیز 17 حلقه  چاه آب و بهسازی ظرفیت تصفیه خانه آب زنجان با اعتبار 71.6 میلیارد ریال را قسمتی دیگر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در دولت یازدهم برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز