خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

عزم دولت، حمایت از واحدهای تولیدی بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۱۵۸

استاندار زنجان، گفت: عزم جدی دولت و رئیس جمهور، حمایت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی است و با تمام توان و با همه ظرفیت‌های موجود در استان در کنار تولیدکنندگان بخش خصوصی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه با استفاده از توانمندی‌های استان، ضمن ایجاد اشتغال جدید، از مشاغل موجود نیز حمایت خواهیم کرد،گفت: ایجاد آرامش درونی در جامعه ضروری است.

استاندار زنجان اضافه کرد: در مجموع ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد و تثبیت ۳۶ هزار شغل در استان زنجان پیش بینی شده که با تحقق آن می‌توان در اولویت بندی و استخدام واجدین شرایط اقدام جدی کرد.

به گفته حقیقی، مدیران بخش‌های مختلف استان باید نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت استان زنجان در حوزه های متعدد و بیان امکانات سرمایه گذاری و توسعه هر بخش با تهیه کلیپ اقدام کنند.

توجه ویژه به تهاتر در راستای پرداخت مطالبات بخش‌های دولتی به دستگاه های خدمات‌رسان، تسریع در ایجاد و راه اندازی شهرک برق و آی‌تی در زنجان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و باقابلیت در این زمینه، بیان مصادیق واقعی و عملیاتی از موضوعات پیشنهادی و انتقادی واحدهای تولیدی و صنعتی استان و ایجاد کمیته نظارت بر اشتغال در استان از دیگر موضوعات مورد تاکید استاندار زنجان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز