خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

بهبود فضای کسب‌وکار لازمه رقابت در اقتصاد جهانی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۶۴

مقام عالی استان با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار در راستای حضور در رقابت جهانی عرصه اقتصادی گفت: لازم است چنین فضایی در استان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه بهبود فضای کسب و کار اظهار کرد: لازم است تا اداراتی که در زمینه بهبود فرآیند کسب و کار دچار مشکل شده اند، شناسایی شوند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بایستی بهبود فضای کسب و کار در ادارات عملیاتی شود، گفت: نباید موازی کاری بین ستاد سرمایه گذاری و اقتصاد دارایی ایجاد شود تا بتوان ضمن برطرف کردن این نقیصه در سال آینده یک برنامه مشترک تدوین کرد.

وی بر ضرورت داشتن نقشه راه استان که مبتنی بر نقشه های GIS بُرداری باشد تاکید کرد و گفت: استفاده از GIS موجب می‌شود از بین تمامی اطلاعات، بتوانیم بهترین و موثرترین اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشیم که همین امر موجب صرفه جویی در زمان دسترسی به اطلاعات می شود.

به گفته استاندار زنجان، به‌روزرسانی اطلاعات هریک از لایه‌های نقشه راه استان لازم است چرا که فرهنگ‌سازی استفاده از سیستم GIS نیز می تواند موجب چابک سازی کارها و بهبود محاسبات در انجام فعالیت های اداری شود.

حقیقی در پایان با یادآوری اینکه استعلامات سرمایه گذاران از طریق پنجره واحد تسهیل شود، گفت: این تسهیلات بایستی به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز