خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان مطرح کرد:

تقدیر از ۲ پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور زنجان/ فاصله پژوهش‌های منتج به محصول زیاد است

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۳۱۷

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان از ۱۵ پژوهشگر برتر دانشگاه های استان تجلیل می شود که ۲ تن از پژوهشگران دانشگاه پیام نور استان زنجان هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمدی ، رئیس دانشگاه پیام نور زنجان، امروز در جمع خبرنگاران به سیاست های دانشگاه پیام نور در راستای ارتقای کیفیت آموزشی اشاره کرد و گفت: در همین راستا چاپ کتاب‌های الکترونیکی و به روز کردن کتاب‌های کاغذی در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان قانون‌گرایی، تولید رضایت و ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای ادامه تحصیل دانشجویان را از رویکردهای دانشگاه پیام نور زنجان عنوان کرد و گفت: به همین منتظور با تقاضای انتقالی دانشجویانی که شرایط لازم را دارند موافقت می شود.

این مقام مسوول به سیاست های دانشگاه پیام نور در اجرای برنامه های متمرکز در راستای جلوگیری از موازی کاری و انعکاس برنامه ها در سطح ملی اشاره کرد و افزود: استان زنجان در اجرای برنامه های قرآنی و ورزشی رتبه های خوبی کسب کرده است.

محمدی به فعالیت های پژوهشی این دانشگاه هم اشاره کرد و گفت: در دفتر پژوهشی، کارآفرینی ارتباط با صنعت اقدامات خوبی انجام شده است.

وی به راه اندازی مرکز رشد و کارآفرینی در دانشگاه های پیام نور زنجان و ابهر اشاره کرد و گفت: مرکز کانون خلاقیت هم در این دانشگاه ایجاد شده است.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور زنجان راه اندازی نمایشگاه کسب و کار کشاورزی در مرکز زنجان هم از دیگر اقدامات پژوهشی این دانشگاه است همچنین در رویدادهای استارت آپ صنایع کوچک؛ دانشگاه پیام نور زنجان حائز رتبه نخست شد.

وی به موفقیت یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور ابهر در نمایشگاه فناوری نانو با طرح نانو آفت کش ارگانیک هم اشاره کرد و گفت: در هفته پژوهش زمینه بازدید دانش آموزان از مراکز دانشگاهی پیام نور فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش طرح «روز باز» هم در دانشگاه های پیام نور استان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان از 15 پژوهشگر برتر دانشگاه های استان تجلیل می شود که 2 نفر از پژوهشگران از دانشگاه پیام نور استان زنجان هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان در خصوص بسترهای پژوهشی دانشگاه هم گفت: به دلایل ساختاری از پژوهش های کاربردی منتج به محصول فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه پیام نور استان زنجان 7 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند، افزود: 60 نفر هیئت علمی در این دانشگاه فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز