خبرگزاری کار ایران

برگزاری اردوی آموزشی فرهنگی با حضور 196 نخبه قرآنی پیام نور

به همت دبیرخانه فعالیت‌های قرآن و عترت پیام نور کشور مستقر در زنجان، اردوی آموزشی فرهنگی قرآن با حضور ۱۹۶ نخبه قرآنی دانشگاه پیام نور کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان، دبیرخانه فعالیت‌های قرآن و عترت پیام نور مستقر در زنجان این کارگاه به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی با حضور دکتر نجفی برزگر معاون فرهنگی پیام نور، رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی، نخبگان و برگزیدگان قرآنی پیام نور برگزار شد.

مخاطبان این کارگاه شامل برگزیدگان سال گذشته پیام نور جشنواره ملی قرآن دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان، برگزیدگان نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه پیام نور به میزبانی استان مازندران، برگزیدگان نخستین دوره مستقل جشنواره قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور به میزبانی استان زنجان بود.

این کارگاه‌ها با هدف ارتقاء سطح قرآنی و آماده سازی این نخبگان دانشگاه پیام نور جهت حضور در مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم برنامه ریزی و اجرا شد.

کارگاه تجوید، صوت و لحن، مداحی و دعاخوانی به صورت مجزا برای خواهران و برادران و کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت مشترک برای همه شرکت کنندگان از جمله کارگاه‌های این برنامه بودند که با حضور اساتید مجرب و برجسته قرآنی کشور شامل آقایان استاد موسوی بلده، اقبالی نسب، چمنی و عباسی و خانم‌ها صاحب دیوانی، سلطانی برگزار شد.

لازم به ذکر است در این برنامه عوامل اجرایی یادواره شهدای غواص، عوامل اجرایی جشنواره ملی قرآن به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و عوامل اجرایی نخستین جشنواره مستقل قرآن و عترت اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور دعوت بودند.

زیارت حرم مقدس حضرت امام رضا (ع) و برگزاری مراسم مداحی به مناسبت عید غدیرخم و بازدیدهای فرهنگی و گردشگری از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

کد خبر : ۳۱۱۳۶۷