خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

پیگیری وعده‌های سه وزیر جدید دولت در سامانه پایش

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۸۲

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان از مردادماه امسال به صورت رسمی در زنجان راه‌اندازی شده که این سامانه، پیگیری و تحقق گفته‌ها و وعده‌های مسئولان را به سهولت در اختیار عموم قرار خواهد داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی اظهارکرد: سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان از مردادماه امسال به صورت رسمی در زنجان راه‌اندازی شده که این سامانه، پیگیری و تحقق گفته‌ها و وعده‌های مسئولان را به سهولت در اختیار عموم قرار خواهد داد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان وظیفه پیگیری و مطالبه وعده‌های داده شده در زمان مقتضی را بر عهده دارد، تصریح کرد: این سامانه با هدف تقویت نظارت مردمی و پاسخگویی مسئولان و جلوگیری از وعده‌های غیرکارشناسی و غیر عملی راه‌اندازی شد که کارکرد آن رصد و پایش وعده‌ها در مرحله نخست و پیگیری آن و بررسی دلایل عدم تحقق وعده‌ها در مرحله دوم است.

وی با بیان اینکه امکان درج وعده‌ها و قول‌های مسئولان استان‌های سراسر کشور در حوزه اقتصاد و تجارت در این سامانه از طریق همکاری اتاق‌های این استان‌ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه به آدرس http://spvm.ir در دسترس عموم مردم است.

جمیلی در ادامه با اشاره حضور سه وزیر جدید دولت در وزارتخانه‌های اقتصاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی برای گرفتن رای اعتماد بخش‌خصوصی پیش از رای اعتماد مجلس، افزود: در همین راستا وعده‌ها و قول‌های این سه وزیر در سامانه پایش و پیگیری می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز کرد: وزرای پیشنهادی در این جلسات وعده‌هایی دادند که اگر عملی شود، تحولی در وضعیت اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد، به همین دلیل این وعده‌ها با دقت و جدیت در این سامانه پیگیری خواهد شد.

وی  ادامه داد: جلوگیری از اعلام وعده‌های ناممکن و انجام نشدنی، ارتقای سطح پاسخگویی مسؤولان، تطبیق گفتار و عمل مسؤولان با قوانین و مقررات، افزایش اعتماد عمومی به نظام و دولت از جمله اهداف سامانه پایش وعده‌های مسؤولان است.

جمیلی تاکید کرد: واضح و مبرهن است که در مقطع حساس کنونی و پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی، دشمنان تنها راه تزلزل پایه‌های حکومت اسلامی را تضعیف بال اعتماد و حمایت مردمی از این انقلاب و القای ناکارآمدی نظام و سلب اعتماد مردم از طریق وعده‌های نشدنی و غیرقابل تحقق می‌دانند که به طور حتم یکی از راهکارهای آنها برای ضربه زدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز