خبرگزاری کار ایران

در جشنواره تعاونی‌های استان زنجان؛

18 تعاونی برتر استان زنجان تجلیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۰۶۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر از ۱۸ تعاونی برتر استان زنجان تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان امروز (11 شهریور) در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته تعاون 9 طرح تعاونی افتتاح شد.

وی با یادآوری اینکه طرح های افتتاح شده در گرایش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با 63 نفر عضو فعال است، ادامه داد: این طرح ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر 67 میلیارد و 350 میلیون ریال و اشتغالزایی 125 نفر اجرا می شود و بیش از 8 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

این مقام مسئول با یادآوری مراحل ثبت نام تعاونی‌ها در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های استان افزود: 366 اتحادیه و شرکت تعاونی استان در سامانه ثبت نام کرده بودند که نسبت به سال گذشته 168 درصد رشد داشت.

یوسفی همچنین با اشاره به اینکه در این مراسم از 18 تعاونی برتر تجلیل می شود، گفت: استان زنجان در میزان ثبت نام تعاونی‌ها در این جشنواره رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: به دلیل اینکه پنج شهرستان استان فاقد شرکت تعاونی برتر استانی بودند که در راستای رعایت عدالت و قدردانی و تجلیل از شرکت‌های تعاونی این شهرستان‌ها نیز از هرکدام از شهرستان‌ها به انتخاب رئیس اداره متبوع هر شهرستان؛ یک تعاونی نمونه انتخاب و در این جشنواره از آنها نیز تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای دوره های آموزشی به مدت 30 هزار نفر ساعت برای تعاونگران افزود: مهمترین مشکل در بخش تعاون این استان، بی‌بهره ماندن تعاونگران از آموزش‌های مربوط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز