خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

7 شرکت مازندران در جمع برترین تعاونی های صادراتی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۷۶۴

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تجلیل از 7 تعاونی مازندران در دومین جشنواره ملی تعاونی های برتر صادراتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز طی گفتگویی ضمن تبریک هفته تعاون به مردم شریف استان و تعاونگران عزیز اظهار داشت: توانمندی های بخش تعاون علی الخصوص در استان مازندران بر کسی پوشیده نیست و صادرات بالای تعاونی ها و تجلیل از 7 شرکت تعاونی بعنوان تعاونی برتر صادراتی ملی گواه این مهم است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با ایجاد بستر بسیار مناسب پسا برجام موجب گردیده تعاونی های مازندران در این 4 سال بیش از 76 میلیون دلار محصولات تولیدی ، کشاورزی ، صنعتی و... به کشورهای خاورمیانه ، آسیایی ،اروپایی و کشورهای عربی صادرات داشته باشند.

اصغری ادامه داد: در دولت یازدهم با عملکرد مطلوب این اداره کل بهمراه اتاق تعاون شاهد ایجاد آرامش در بخش تعاون بوده ایم و کیفیت را بر کمیت ترجیح داده ایم.

اصغری با تأکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از بخش تعاون خاطرنشان کرد: تعاون باید بیش از آنچه هست رشد پیدا کند و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی راهی درست برای رفع نابرابری ها می باشد و تعاونی ها  راه بی بدیل رفع نابرابری ها هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: ظرفیت بالایی  برای ایستادن بیشتر بر پای خود داریم و تعاونی ها می توانند چنین بستری را در استان و کشور فراهم کنند.

وی با اشاره به تعاونی های موفق در بخش صادرات در استان بیان داشت: شرکتهای تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره برون با بیش از 8 میلیون و 700 هزار دلار، بازرگانی آتیه سازان با بیش از 7 میلیون و 100 هزار دلار، مرزنشیان کناره خزر فریدونکنار با بیش از 2 میلیون دلار، درنا پلت با بیش از یک میلیون و 500 هزار دلار، پویا آیش مازند با بیش از هزار و 200 میلیون دلار ، مرزنشینان نشتا با بیش از یک میلیون و 200 هزار دلار و تعاونی مرزنشین ساحل طلایی با بیش از یک میلیون دلار صادرات بعنوان تعاونی های برتر استان مازندران در دومین جشنواره ملی تعاونی های برتر صادراتی تجلیل شدند.

اصغری افزود: محصولات صادراتی از قبیل ماهیان خاویاری و خاویار، تخم مرغ، محصولات کشاورزی، معدنی، صنعتی، خوراک دام و طیور و ماشین آلات مرتبط، کاغذ تست لاینر و کاغذ فلوتینگ و ... از جمله اقلام صادراتی توسط این شرکت های تعاونی به کشورهای هدف صادر گردیده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان تأکید کرد: همه ما باید برای توسعه استان به تعاون اهمیت بیشتری بدهیم تا بتوانیم برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تلاش نماییم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز