خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

ارائه ۸ هزار نفر ساعت خدمات مهارت‌آموزی به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۵۶۰

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه بیش از ۸ هزار نفر ساعت خدمات مهارت‌آموزی به مددجویان این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، هدایت صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: مددجویان این مهارت‌ها را از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، به منظور ایجاد اشتغال و توانمندسازی آموخته‌اند؛ در واقع طی این مدت 662 مددجوی مستعد از خدمات مهارت‌آموزی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه از زمینه‌های توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت این نهاد، ایجاد اشتغال برای گروهای مختلف مددجویی است، ادامه داد: خدمات مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همکاری سازمان‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های آزاد، جهادکشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی، دامپزشکی و صنایع‌دستی در زمینه ایجاد اشتغال مرتبط ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه دوره‌های مهارت‌آموزی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مرتبط با طرح‌ای اشتغال و مبتنی بر بازار است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و پارسال نیز 2683 فرصت شغلی با پرداخت بیش از 37 میلیارد و 414 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

صفری تاکید کرد: طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در رشته‌های دامداری، کشاورزی، خدمات صنفی، صنعتی و تولیدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و بیشتر در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یادآور شد: به ‌منظور پایداری طرح اشتغال ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، نظارت‌های فنی از طرح‌های اشتغال پس از اجرا به‌عمل‌آمده و بازاریابی برای محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز