خبرگزاری کار ایران

هدایت صفری:

3 هزار و ۶۸ دانش‌آموز نیازمند زنجانی تحت حمایت کمیته امداد هستند

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۷۶۳

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۳ هزار و ۶۸ دانش آموز نیازمند از حمایت های کمیته امداد استان برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هدایت صفری گفت: 24 هزار و 600 خانوار در استان زنجان از حمایت های کمیته امداد برخوردار هستند.

وی به خدماتی که از سوی این نهاد به جامعه هدف ارائه می‌شود، اشاره کرد و گفت: این نهاد کنار توجه به ارتقاء وضعیت معیشتی و استقلال اقتصادی مددجویان، نیازهای مختلف آن‌ها در بخش‌های مسکن، اشتغال، تحصیل، فرهنگی و درمان را تامین می کند.

صفری با بیان اینکه کارکردهای محرومیت زدایی این نهاد با تکیه بر مشارکت های مردمی است، گفت: این نهاد تلاش می کند تا فرهنگ انفاق، احسان ونیکوکاری را در جامعه نهادینه سازد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان جشن نیکوکاری در راستای جلب مشارکت های مردمی و خدمت رسانی به جامعه هدف برگزار می شود.

وی به راهراندازی 2 هزار و 333 پایگاه جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان و آینده‌ساز این استان از اهداف برگزاری این جشن است.

صفری با اشاره به اینکه 755 پایگاه جشن نیکوکاری امروز در مدارس استان دایر است، گفت: عواید حاصل از جشن نیکوکاری در مدارس استان زنجان با نظارت کمیته امداد و آموزش‌وپرورش این استان در اسرع وقت از طریق شورای هر مدرسه در همان آموزشگاه بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و سایر دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز