خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی زنجان مطرح کرد:

رعایت قوانین و مقررات خط قرمز پلیس در جامعه است/ زنجان، رتبه برتر کشور در رعایت قوانین و مقررات

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۸۱

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه رسالت خبرنگاران معلمی جامعه است، گفت: خبرنگاران مسبب پیشرفت، توسعه و ارتقاء امنیت جامعه با همکاری پلیس در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردارعلی آزادی، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: رسالت خبرنگاران معلمی جامعه است، خبرنگاران  مسبب پیشرفت؛ توسعه و ارتقاء امنیت جامعه با همکاری پلیس در جامعه هستند.

سردار آزادی، با بیان اینکه از ابتداری سال‌جاری پلیس زنجان،  شاهد 133 هزار تماس بوده است، گفت: بالغ بر 77 هزار مورد از این تماس‌ها منجر به عملیات شده داست.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، با اشاره به احتکار کالاها توسط عده ای محتکرکالا  نیز در استان، ادامه داد: این کالا ها شامل اقلامی به ارزش بالغ بر 20 میلیارد تومان بوده است.

سردار آزادی، همچنین با اشاره به تعداد جان باختگان حوادث و تصادفات جاده ای در استان، گفت: در جاده ها شاهد افزایش تصادفات نسبت به سال گذشته بودیم.

وی، فرهنگ‌سازی برای مردم و سازمان‌ها را در عوامل مهم در جلوگیری از تصادفات جاه ای مهم ارزیابی و تصریح کرد: عامل انسانی مهمترین مورد در این زمینه است.

به گفته سردار آزادی، رعایت قوانین و مقررات، خط قرمز مهم پلیس شمرده می‌شود و پلیس باید همیشه پاسخگوی جامعه باشد که درارزیابی های صورت گرفته در بین استان‌های گروه سومی استان زنجان رتبه اول در سطح کشور را در این راستا کسب کرده است.

سردار آزادی، با اشاره به اهمیت فضای مجازی در کشور ادامه داد: شاهد رشد جرایم مالی با 44 درصد و انواع جرایم اخلاقی ، در فضای مجازی را در زنجان شاهد بودیم، گفت: شاهد رشد 43 درصدی در مجموعه این موارد هستیم که روز به روز نیز به تعداد این جرایم افزوده می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، دربحث سرقت اضافه کرد: با کاهش قدرت خرید مردم و افزایش تورم در جامعه شاهد افزایش سرقت‌های خرد در جامعه بودیم.

وی، در ادامه با اشاره به حفظ امنیت مردم و جامعه توسط پلیس، تاکید کرد: بی نظمی در جامعه تاثیر منفی داشته و شاهد وقوع برخی موارد و جرایم بودیم.

سردار آزادی، تلاش مضاعف نیروی انتظامی را در حفظ و ایجاد امنیت جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: نیازمند نیروی انسانی و تجهیزات بیشتر در این حوزه هستیم ، در حال حاضر نیز کمبود نیروی نتوانسته که خدشه ای بر انجام وظیفه و تلاش مضاعف نیروی انتظامی وارد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز