خبرگزاری کار ایران

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی زنجان خبرداد:

توزیع اقلام اساسی مورد نیاز هیات‌های مذهبی، مساجد و صاحبان نذری در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۳۱

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اقلام اساسی مورد نیاز هیات‌های مذهبی، مساجد و صاحبان نذری در استان زنجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبد الله جعفری مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جاری تدابیر لازم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز هیات های مذهبی، مساجد و صاحبان نذری طی ایام محرم در استان زنجان اندیشیده شده و متقاضیان برای دریافت اقلام دولتی می‌توانند با ارایه درخواست کتبی به همراه تایید مسجد و یا هیات، در مرکز استان به مدیریت تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستان ها به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کرده و نسبت به دریافت حواله کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.  

جعفری، با بیان اینکه در مرکز استان فروشگاه تعاونی مصرف سازمان جهاد کشاورزی به عنوان فروشگاه معین برای توزیع اقلام در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در شهرستانها نیز فروشگاه های منتخب در این زمینه آماده عرضه کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز هستند.

این مسئول، همچنین قیمت برنج اروگوئه برای توزیع در ایام محرم در استان زنجان را 2 هزار و 950 الی 3 هزار تومان اعلام و عنوان کرد: گوشت قرمز منجمد مخلوط داخلی نیز با قیمت 22 هزار و 200 تومان درب عاملیت ها و 21 هزار و 500 تومان درب سردخانه پشتیبانی امور دام عرضه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به عرضه شکر با قیمت 2 هزار و 650 الی 2 هزار و 700 تومان در استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین مرغ منجمد نیز درب عاملیت ها با قیمت 5 هزار و 600 تومان و درب سردخانه پشتیبانی امور دام با قیمت 5 هزار و 100 تومان در استان عرضه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز