خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام خدابنده خبرداد:

پرداخت وام خودکفایی به ۱۵ خانوار خدابنده‌ای

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۹۳۶

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده از پرداخت وام خودکفایی به ۱۵ خانوار خدابنده‌ای خبر داد و گفت: در این راستا یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال هزینه شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، غدیر خلجی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان این نهاد، دوره‌های آموزشی برای مددجویان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی کمیته امداد در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای شامل صنایع دستی، مشاغل خانگی، فرش‌بافی، آرایشگری، خدمات رایانه‌ای و ... برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره‌ها به صورت بلندمدت و کوتاه‌مدت بر اساس رشته آموزشی برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه دوره‌‎های آموزشی مذکور با همکاری فنی‌ و حرفه‌ای برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین با آموزشگاه‌های آزاد برای برگزاری دوره‌های بلندمدت و معرفی کارآموزان نیز انعقاد تفاهم‎نامه شده و از ظرفیت این مراکز نیز بهره گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه برگزاری دوره‎‌های آموزشی ۱۵ خانوار جامعه هدف از خدمات اشتغالزایی این نهاد استفاده کردند، گفت: در این راستا یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

خلجی تصریح کرد: در نتیجه اقداماتی که توسط کمیته امداد برای برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین اجرای طرح‌های اشتغالزایی انجام شد، ۱۶ خانوار به مرحله خودکفایی و توانمندی رسیدند.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای ۳۵۰ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبارات بانکی تسهیلات مربوط به این تعداد مددجو پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به تاثیر مثبت پرداخت وام‌های خودکفایی در توانمندسازی مددجویان افزود: با اقداماتی که کمیته امداد در پرداخت وام‎‌های خودکفایی انجام داده زمینه توانمندی سالانه ۱۰ درصد از مددجویان فراهم شده است.

خلجی در ادامه گزارشی از اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان ارائه کرد و گفت: در طول این یک ماه ۸ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد خدابنده اطعام شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده افزود: این کمک‌ها در اجرای طرح اطعام و افطاری نیازمندان با صرف بیش از ۸۰۰ میلیون ریال انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز