خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان خبرداد:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان زنجان برای مردم مظلوم فلسطین

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۳۷

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر از کمک‌های مردم زنجان به مردم مظلوم فلسطین داد و گفت: این کمک‌ها همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، رضا حسنلو با بیان اینکه هر سال همزمان با آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، کمک‌های مردمی در مساعدت به مردم مظلوم فلسطین جمع‌آوری می‌شود، گفت: با استناد به اساسنامه کمیته امداد در زمینه کمک به مسلمانان مظلوم جهان، هر سال همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان به صورت منسجم و هماهنگ در استان همزمان با سراسر کشور کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا در مسیرهای راهپیمایی روز قدس، صندوق‌های جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم فلطسین دایر می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز صندوق‌های جمع‌آوری کمک در مسیرهای راهپیمایی استقرار خواهد داشت.

حسنلو با بیان اینکه سال گذشته ۹۴ میلیون ریال کمک مردمی در قالب کمک به مردم مظلوم فلسطین جمع‌آوری شد، اضافه کرد: همچنین شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ نزد بانک ملی و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۱۱۴۱  نیز به نام سایر وجوهات امانی امداد برای واریز کمک‌های نقدی مردم استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه نیز در مرکز استان و شهرستان‌ها نیز صندوق مربوط به جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم فلسطین دایر خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با شب‌های قدر نیز پایگاه‌های حامی‌یابی در استان دایر شده است، گفت: این پایگاه‌ها در مکان‌هایی که مراسم مناسبتی شب قدر در حال برگزاری است، دایر خواهد شد.

حسنلو با اشاره به اینکه در مرکز استان نیز در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان پایگاه حامی‌یابی دایر شده است، تصریح کرد: همچنین در مراکز نیکوکاری استان که قریب به ۲۰ مرکز است و در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری نیز اقدام به ثبت‌نام از حامیان در طرح‌های حمایتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح‌های مختلفی در حال اجرا است، گفت: هدف از اجرای طرح‌ها بهر‌ه‌گیری از ظرفیت‌های ماه رمضان برای بهره‌مندی بیشتر مددجویان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز