خبرگزاری کار ایران

استاندار در مراسم تجلیل از شوراهای زنجان :

بی‌نظمی یکی از مشخصات نظام اداری در کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۵۱۱

استاندار زنجان، گفت: بی‌نظمی یکی از مشخصات نظام اداری در جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان امروز سه شنبه (14اردیبهشت) در مراسم تجلیل از شوراهای استان زنجان، گفت: بی‌نظمی یکی از مشخصات نظام اداری در جمهوری اسلامی است ..

استاندار زنجان، با بیان  اینکه جلسات باید چارت مشخص داشته باشد، افزود: باید از ورود به تصدی‌ها و اجرائیاتی که مردم قابلیت اجرایی آن را دارند، پرهیز شود.

استاندار زنجان ادامه داد: اداره امور محلی نیز از موضوعاتی است که باید توسط مردم همان محل انجام شده و هزینه آن نیز به عهده مردم باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اداره امور در کشورهای مختلف متفاوت است، افزود: قرار نیست که مالیات‌ها را دولت مرکزی گرفته و با این درآمد کشور را اداره کند.

انصاری همچنین با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های حکمرانی خوب نیز این است که اگر مردم از سود چیزی استفاده می‌کند، باید مالیات آن را نیز بپردازد، گفت: برای مثال برای ایجاد یک مغازه کنار خیابان هزینه‌هایی شده پس باید صاحب مغازه مالیات آن را بپردازد و مالیات این مغازه می‌بایست بیشتر از یک مغازه در کوچه باشد.

استاندار زنجان در بخشی از سخنان خود، با اشاره به اینکه جنس نمایندگان انتخاباتی برای مطالبه مردم از شوراها و نمایندگان مجلس یکی است، تصریح کرد: مردم با انتخاب یک شخص نماینده از طرف خودشان  انتظار دارند که وی در مدت چهار سال پاسخگو باشد.

استاندار زنجان در پایان سخنان خود، با بیان اینکه انتظارات مردم از نمایندگان درست نیست، اضافه کرد: در صورت توجیه مردم درباره وظایف نمایندگان و شوراها و دولت کارها نیز بهتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز