خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشوردر زنجان

زنجان جزء چهار استان برتر دارای عملکرد مطلوب در کشور است

دبیر شورای فرهنگ عمومی با اشاره به عملکرد مطلوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: از دید شورای فرهنگ عمومی کشوراستان، زنجان جزء چهار استان برتر و دارای عملکرد مطلوب در کشور است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید محمدحسین شاهمرادی شامگاه دیروز (21بهمن) درحاشیه مراسم اختتامیه دومین جشنواره شکوه شکیبایی در زنجان در جمع  خبرنگاران زنجان گفت: اولویت ستاد جاری شورای فرهنگ عمومی  کشور موضوع خانواده بود که در هشت قسمت و سه مرحله برای آن برنامه‌ریزی شد.

شاهمرادی، این سه مرحله را شامل بخش‌های آموزش، مشاوره و ساختار برشمرد و گفت: در بخش ساختاری موضوع اقبال نداشتن جوانان به ازدواج، مسائل قبل و پس از ازدواج، مسائل طلاق و پس از طلاق بررسی و وظایف دستگاه‌ها مشخص شد.

حجت الاسلام شاهمرادی به نقش هنرمندان به عنوان الگو در جامعه اشاره کرد و تاکید کرد:  دقت صدا و سیما در محتوای انواع فیلم‌ها و سریال‌ها بیشتر از پیش باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: برای ایجاد این تحول در رسانه ملی و تولیدات بر اساس الگوی دینی و ایرانی، همه دستگاه‌ها با همدیگر باید همدلی و هم‌زبانی داشته باشند، به طور موازی کار نکنند و الگوهای درستی را به جامعه تحویل دهند.

کد خبر : ۳۴۶۰۹۱