خبرگزاری کار ایران

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرهنگ زنجان در هشت رشته

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر از پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر این استان زنجان از دی سال جاری در هشت رشته داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، ناصر مقدم مدیرکل ارشاد اسلامی زنجان، امروز با اعلام این خبر، گفت: مجوزهای لازم برای آغاز فعالیت دانشگاه علمی - کاربردی فرهنگ و هنر زنجان در شهریور سال جاری دریافت شد.

مقدم، با بیان اینکه ابتدا این مرکز مجوز جذب دانشجو در سه رشته کاردانی حرفه‌ای سینما با گرایش فیلم سازی، هنرهای تجسمی با گرایش عکاسی و امور فرهنگی را دریافت کرده بود تصریح کرد:: به علت نبود استقبال لازم برای جذب دانشجو، این مرکز موفق به آغاز فعالیت رسمی خود از نیمه نخست سال جاری نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در ادامه اضافه کرد: برنامه ریزی‌ها به این سو سوق یافت که این مرکز از نیمه دوم سال تحصیلی و از بهمن امسال اقدام به جذب دانشجو کند.

مقدم همچنین در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: در این مدت این مرکز موفق به دریافت مجوز جذب دانشجو در پنج رشته کاردانی دیگر شد.

وی دراین راستا یادآورشد: این پنج رشته شامل موسیقی، بازیگری، گریم، چاپ و نشر و خبرنگاری می‌باشد.

این مقام مسئول در استان زنجان، ادامه داد: حداقل ظرفیت جذب دانشجو برای آغاز کلاس‌ها در هر رشته ۱۰ نفر است و هیچ محدودیتی برای جذب دانشجو به منظور ادامه فعالیت وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در پایان اظهار داشت: از دی ماه سال جاری این مرکز به صورت رسمی اقدام به جذب دانشجو می‌کند و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه شرایط، زمان و نحوه ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس http: //sanjesh. org مراجعه کنند

کد خبر : ۳۲۹۴۳۳