خبرگزاری کار ایران

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان خبر داد:

وضعیت اشتغال معلولین و الگوهای اشتغال بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۱۷

دوره آموزشی حرفه آموزی و آماده سازی شغلی جامعه هدف توانبخشی به مدت ۲روز در زنجان برگزار شد و وضعیت اشتغال معلولین و الگوهای اشتغال بررسی شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان، گفت: این دوره با هدف تبیین راهبرد‌ها و برنامه‌های توانبخشی حرفه‌ای در مراکز بهزیستی و نیز اتخاذ وحدت رویه در ارزیابی بهینه عملکرد مرتبط دوره آموزشی فرآیند توانبخشی حرفه‌ای با دعوت از رئیس گروه توانبخشی حرفه‌ای و آماده سازی مهارتی بهزیستی کشور اجرا شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرهاد میرزایی، معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان، گفت: در راستای برنامه ریزی بمنظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی کار‌شناسان مسئول توانبخشی شهرستان‌ها و نیز مسئولین فنی مراکز حرفه آموزی و کارگاههای تولید حمایتی و کار‌شناسان اشتغال بهزیستی این دوره برگزار شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان افزود: این دوره با هدف تبیین راهبرد‌ها و برنامه‌های توانبخشی حرفه‌ای در مراکز بهزیستی و نیز اتخاذ وحدت رویه در ارزیابی بهینه عملکرد مرتبط دوره آموزشی فرآیند توانبخشی حرفه‌ای با دعوت از رئیس گروه توانبخشی حرفه‌ای و آماده سازی مهارتی بهزیستی کشور اجرا شد.

وی، در ادامه رئوس مباحثمطروحه در این دوره را فرآیند توانبخشی حرفه‌ای عنوان کرد و از آشنایی با برنامه آماده سازی شغلی معلولین، شاخص‌های ارزیابی فعالیت‌های مراکز حرفه آموزی و کارگاه‌های تولیدی حمایتی وبررسی وضعیت اشتغال معلولین و الگوهای اشتغال به عنوان دیگر مباحثیاد کرد.

کارگاه پیاده سازی چک لیست‌های ارزشیابی فعالیت‌های مراکز غیر دولتی حرفه آموزی با بازدید گروه‌های مختلف فراگیران از یکی از مراکز حرفه آموزی انجام گردیده و دوره تکمیلی و نهایی حرفه آموزی در آذرماه برگزار خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز