خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

حمایت بنیاد برکت از ۷۱۳ یتیم زنجانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۶۴۴

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از حمایت بنیاد برکت از ۷۱۳ یتیم زنجانی خبر داد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان, گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا با دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده، مقرر است، چکاب و معاینات ۱۹۳ یتیم در زنجان انجام شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید مسعود حسینی امروز با اعلام این خبر, با اشاره به همکاری موسسات خیریه و خیرین با این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام، افزود: بنیاد برکت از جمله این موارد است.

حسینی با اشاره به اینکه بنیاد برکت در قالب تفاهم‌نامه‌ای که با این نهاد دارد، کفالت ۷۱ یتیم روستایی را متقبل شده است، اضافه کرد: این نهاد ماهیانه ۲۵۰ هزار ریال به حساب هر یتیم واریز می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به سایر خدمات این نهاد در حمایت از ایتام، اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا با دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده، مقرر است، چکاب و معاینات ۱۹۳ یتیم در زنجان انجام شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس این طرح ۱۹۳ نفر از ایتام زیر ۱۰ سال، مورد معاینات رایگان قرار می‌گیرند، بیان کرد: اجرای این طرح از اول مهر آغاز شده است.

*اجرای طرح طاها در زنجان

این مسئول در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی به منظور حمایت از ایتام و ایجاد زمینه خودکفایی و توانمندی در خانواده‌ آنها، طرح‌های مختلفی را اجرایی کرده و از مشارکت، خیرین بهره گرفته است، افزود: در این زمینه طرح طاها نیز اجرایی می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه طرح طاها بهترین روش برای تامین آتیه ایتام است، تصریح کرد: با اجرای این طرح ایتام پس از رسیدن به سن قانونی می‌توانند، از سرمایه‌ای که برای آنها جمع‌آوری شده برای سرمایه شغلی، ازدواج، تحصیل و… استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز