خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران خبرداد:

۲۳۰عنوان برنامه به منابست هفته ناجا در زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۷۰

فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: شعار هفته نیروی انتظامی " پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار " است و در این میان هر یک از روزهای هفته نیروی انتظامی متناسب با نام برنامه اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به اینکه به مناسبت هفته ناجا ۲۳۰ عنوان برنامه در زنجان برگزار می شود، گفت: از این تعداد ۶۰ عنوان برنامه شاخص توسط پلیس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, سردار علیرضا صالحی, در جمع خبرنگاران, با به برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان زنجان, اظهار داشت: در این هفته ۲۴ رده ناجا در استان برگزاری برنامه های هفته ناجا را در استان بر عهده دارند.

سردار صالحی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی است که پلیس عملکرد و خدمات یک ساله خود را به مردم اطلاع رسانی کند, گفت: در این راستا باید خبرنگاران در هفته نیروی انتظامی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس با تمام توان و امکانات در تحقق و توسعه اقتصاد و فرهنگ در جامعه مدیریت جهادی را در دستور کاریی خود دارد.

سردار صالحی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شعار هفته نیروی انتظامی " پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار " است و در این میان هر یک از روزهای هفته نیروی انتظامی متناسب با نام برنامه اجرا خواهد شد.

وی, روز اول هفته نیروی انتظامی یعنی ۱۴ مهر ماه را " اقتدار، توانمندی و قانون‌مداری " عنوان کرد و گفت: پلیس با اقتدار و توانمندی که دارد توانسته در همه مامموریتهای خود موفق عمل کند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری جلسه با مقام‌های قضایی از برنامه های این روز است.

سردار صالحی، به نامگذاری روزهای هفته ناجا اشاره کرد و گفت: خدمتگزاری، پاسخگویی و کرامت انسانی، روز سوم را دانش بنیانی، حرفه گرایی و روز آمدی، روز چهارم تلاش جهادی، ایثارگری، تعالی فردی و سازمانی، روز پنجم ولایت مداری حاکمیت ارزش های اسلامی، جامعه ایمانی، روز ششم اعتماد عمومی، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی، و روز هفتم هم با شعار آموزش همگانی، پیش بینی و پیشگیری اجتماعی نامگذاری شده است.

وی همچنین در بهشی از سخنان خود گفت: حضور در پایگاه‌های انتقال خون، همایش راهوران محله و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، همایش فرهنگ‌ یاران و همیاران پلیس و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، حضور در شهرک ترافیکی و ارتباط مستقیم با مردم، کوهپیمایی، غبارروبی مزار شهدا، شهرک ترافیکی، و برگزاری مراسم مذهبی از برنامه‌های این هفته است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان، در پایان خاطر نشان شد: همایش پیاده‌روی افتتاح چندین پروژه عمرانی پیام مهر هم در مدارس قرائت می‌شود و همچنین برگزاری همایش انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه هم از برنامه های شاخص این هفته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز