خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

مناطق کم برخوردار مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۹۶

شهردار زنجان با اشاره به اختصاص یکسان امکانات و خدمات شهری در سطح شهر گفت: مناطق کم برخوردار مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

شهردار زنجان, گفت: ست‌های ورزشی، وسایل استاندارد بازی کودکان، پارکینگ خودرو، مبلمان پارکی و نمای زیبای شب از جمله امکانات این پارک است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین امروز در مراسم افتتاحیه پارک عاصم زنجانی اظهار کرد: پارک عاصم زنجانی در یک منطقه کم برخوردار و در راستای توازن بخشی امکانات و خدمات احداثشده است.

وی با بیان اینکه پارک عاصم زنجانی در یک سال گذشته طراحی و احداثشده است، افزود: ۱۶ میلیارد ریال برای احداثاین پارک هزینه شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه این پارک توانایی ارائه خدمات به شهرک‌های الهیه و جانبازان را دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این پارک در یک منطقه کم برخوردار احداثشده است می‌تواند فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش صبحگاهی برای اهالی منطقه فراهم کند.

وی به امکانات مناسب این پارک اشاره کرد و گفت: ست‌های ورزشی، وسایل استاندارد بازی کودکان، پارکینگ خودرو، مبلمان پارکی و نمای زیبای شب از جمله امکانات این پارک است.

امین خاطر نشان کرد: تمام تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر این است که بتوانند توازن را در مناطق کم برخوردار فراهم کنند.

وی با بیان اینکه پارک عاصم زنجانی یکی از پارک‌های بزرگ داخل شهری زنجان است، بیان کرد: با توجه به کاشت درختان مناسب در آینده جلوه مناسبی به پارک داده و سایه انداز مطلوبی خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز