خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک زنجان:

پارک عاصم زنجانی، آماده بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۵۴

این پارک به دلیل وسعت زیاد و قرار گرفتن در بین دو شهرک الهیه و جانبازان توانایی ارائه خدمات به این دو شهرک را دارد.

شهردار منطقه یک زنجان، گفت: این پارک به ست ورزشی، وسایل بازی کودکان، فضای مناسب پارکنیگ خودرو، روشنایی مناسب و مبلمان پارکی مناسب تجهیز شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید بیات امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه شهرداری منطقه یک، این پارک در آستانه بهره برداری‌ قرار گرفته و در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پارک عاصم زنجانی، بزرگ‌ترین پارک شهرداری منطقه یک است، بیان کرد: این پارک به ست ورزشی، وسایل بازی کودکان، فضای مناسب پارکنیگ خودرو، روشنایی مناسب و مبلمان پارکی مناسب تجهیز شده است.

شهردار منطقه یک زنجان خاطر نشان کرد: این پارک به دلیل وسعت زیاد و قرار گرفتن در بین دو شهرک الهیه و جانبازان توانایی ارائه خدمات به این دو شهرک را دارد.

وی افزود: این پارک در زمینی به مساحت ۲.۲ هکتار احداثشده است.

بیات همچنین در پایان از آغاز عملیات عمرانی یک پارک جدید در منطقه یک خبر داد و گفت: این پارک در حدفاصل کوی اندیشه و کوی دانشگاه و در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۹۱۰ مترمربع احداثمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز