خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای زنجان:

آبیاری فضای سبز سطح شهر، در ساعات پیک مصرف نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۴۴

با توجه به پیک مصرف بالای آب شرب در روزهای اخیر، مشترکین باید به توصیه‌های مربوطه در خصوص رعایت الگوی مصرف دقت بیشتری داشته باشند.

مدیر امور آبفای زنجان گفت: ۸۰ درصد فضای سبز توسط چاه‌های شهرداری آبیاری می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج رستمی امروز با اعلام این خبر گفت: با توجه به عدم رعایت توصیه‌های صرفه‌جویی توسط مشترکین وضعیت مخازن ذخیره سازی آب در مرز هشدار قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری در سطح شهر زنجان برای آبیاری فضاهای سبز فقط ۲۰ درصد از آب شرب استفاده می‌کند که ما سعی داریم با جایگزینی چاه‌ها یی که از مدار خارج شده‌اند این مقدار را هم به حداقل برسانیم.

رستمی تصریح کرد: ۸۰ درصد فضای سبز توسط چاههای شهرداری آبیاری می‌شود.

مدیر امور زنجان گفت: ۸ حلقه چاه از چاه‌های این شرکت به دلیل نیتراته بودن از مدار بهره برداری خارج شده‌اند، و برای آبیاری فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی همچنن افزود: سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری باید با توجه به حساسیت موضوع و کمک به مدیریت مصرف ترتیبی اتخاذ نماید که آبیاری فضای سبز در ساعات غیر پیک مصرف انجام شود.

رستمی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی مطلوب به مشترکین گفت: کلیه مشترکین اعم از حقیقی و حقوقی باید شرکت را در خدمت رسانی مطلوب به مشترکین یاری کند تا از قطع جریان آب و یا افت فشار در مناطق مختلف جلوگیری شود.

مدیر امور آبفای زنجان به وضعیت مخزن آب اشاره و خاطر نشان کرد: موضوع به اطلاع فرمانداری و شهرداری زنجان و کمیته بحران استان نیز ابلاغ شده است و باید آبیاری فضاهای سبز سطح شهر از آب شرب شهری در غیر پیک مصرف انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز