خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته بانوان انجمن کلیوی زنجان:

انجمن کلیوی زنجان با توزیع روزانه ۴۰۰ کاسه آش، غرفه‌ای پرنشاط داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۸۲

بانوان این انجمن علاوه بر آش، فروش نان و پنیر و سبزی، حلوا، ساندویچ سالاد الویه، سیب زمین سرخ کرده، دلمه و کیک را نیز داشتند.

عضو کمیته بانوان انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، گفت: بانوان این انجمن علاوه بر آش، فروش نان و پنیر و سبزی، حلوا، ساندویچ سالاد الویه، سیب زمین سرخ کرده، دلمه و کیک را نیز داشتند.

به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا احمدی امروز با اعلام این خبر افزود: غرفه انجمن کلیوی زنجان که از ۲۶ الی ۳۱ اردیبهشت ماه امسال دایر بود، ۴ میلیون تومان آش فروش داشت.

وی ادامه داد: انجام تست فشار خون و قند از همه مراجعین و توزیع بروشور تبلیغاتی و اطلاع رسانی در زمینه بیماری‌های کلیوی و نحوه پیشگیری از این بیماری‌ها از دیگر فعالیت‌های غرفه انجمن کلیوی زنجان بود.

عضو کمیته بانوان انجمن کلیوی زنجان تصریح کرد: بانوان این انجمن علاوه بر آش، فروش نان و پنیر و سبزی، حلوا، ساندویچ سالاد الویه، سیب زمین سرخ کرده، دلمه و کیک را نیز داشتند.

احمدی اظهار کرد: بیماران کلیوی، مسئولان، خیّرین به همراه خانواده‌هایشان از غرفه انجمن کلیوی زنجان دیدار کردند.

وی گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماری‌های کلیوی و ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک رسانی به افراد نیازمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز