خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

نمایندگان نقش بسزایی در جذب اعتبارات ملی برای استان دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۷۷

باید در جهت توسعه بخش خدمات برنامه ریزی جدی به عمل آید تا کمک موثری به حل مشکل بیکاری استان باشد.

استاندار زنجان, گفت: پروژه ها وطرح هایی در استان اعتبار دریافت خواهد کرد که زمان بهره برداری آنها ۳ سال اعلام شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " جمشید انصاری امروز در دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه اعتبارات عمرانی به طرح هایی اختصاص خواهد یافت که حداکثر در مدت ۳ سال به بهره برداری میرسند گفت: طرح های عمرانی سال های گذشته که عملیات اجرایی آنها اغاز شده و کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به فروش می رسند.

انصاری با اعلام اینکه در سال های گذشته دستگاه های متولی کشوری در تخصیص و تعهد نسبت به پرداخت اعتبارات ملی در استان اقدامات خوبی را انجام نداده اند, گفت: طرح هایی که به این صورت اجرا میشدند از توزیع اعتبارات خارج شده اند.

مقام عالی استان با تبیین مزایای اشتغالزایی در بخش خدمات, گفت: هزینه ایجاد شغل در این بخش پایین است، ظرفیت ایجاد آن در شهرها که نرخ بیکاری بالاتر است، بیشتر است همچنین امکان به کارگیری فارغ التحصیلان رشته های مختلف در این بخش وجود دارد بنابراین باید در جهت توسعه بخش خدمات برنامه ریزی جدی به عمل آید تا کمک موثری به حل مشکل بیکاری استان باشد.

استاندار زنجان هم افزایی اعضای شورا های اسلامی و مسئولان را در پیشبرد اهداف توسعه ای استان ضروری دانست و خاطر نشان کرد: اعضای شوراها باید در کمیته های برنامه ریزی در روند اولویت گذاری پروژه ها به مسئولان کمک کنند.

در ادامه این جلسه محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این با بیان اینکه نمایندگان نقش بسزایی در جذب اعتبارات ملی برای استان دارند از مدیران دستگاه های اجرایی خواست از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز