خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

تشکیل کمیته روستایی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۲۵

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان از تشکیل کمیته روستایی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت: مسابقات فرهنگی از زندگی امام خمینی(ره) از سوی سازمان در میان کارکنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی ظهر امروز یکشنبه(۱۴اردیبهشت) در نخستین جلسه کمیته مراسم ارتحال احضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد در زنجان از سوی سازمان جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه برنامه‌ها با دو هدف درون سازمانی و برون سازمانی برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) در سازمان از برنامه‌های دورن سازمانی است.

این مسئول با اشاره به برگزاری این مراسم در میان سازمان‌های تابعه و شهرستان‌ها تصریح کرد: در این زمینه جلسه با حضور مسئولان شهرستان برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اعزام کاروان از سوی این سازمان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی از زندگی امام خمینی(ره) از سوی سازمان در میان کارکنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تشکیل کمیته روستایی ستاد ارتحال امام تصریح کرد: قرار است برنامه‌های مختلفی در روستاهای استان همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه برگزار شود.

نماینده امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز در این جلسه بر ضرورت برگزاری مراسم ویژه بانوان در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد و بیان داشت: در صورت تامین اعتبار لازم این برنامه در زنجان برگزار می‌شود.

زهرا علیمحمدی خاطرنشان کرد: این برنامه ویژه بانوان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات پرشس و پاسخ در دانشگاه‌ها بیان داشت: ضروری است متولی این برنامه دانشگاه‌ها باشند.

مسئول روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی در اتاق اصناب زنجان یادآور شد: این نشست‌ها با محوریت تبیین شخصیت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مهدی ثبوتی با بیان اینکه این برنامه با همکاری بسیج اصناف برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ۱۲ خرداد ماه سال جاری ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های استان است، تصریح کرد: این برنامه حدفاصل عوارضی تبریز تا عوارضی تهران برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته ۲۳ هزار زائر پذیرایی شدند، خاطرنشان کرد: امسال این اتاق آمادگی پذیرایی از ۲۵ هزار زائر را دارد.

مسئول روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان زنجان نیز در پایان با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز