خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

همراهی جامعه هدف را امری تاثیرگذار در پیشبرد اهداف این نهاد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۱۹

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان, گفت: همراهی جامعه هدف در پیشبرد اهداف کمیته امداد بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، گفت: امدادگران برای تحقق شعار سال بایستی بیش از هر زمان از ظرفیت مراکز نیکوکاری استفاده کنند و تعامل بهینه حوزه‌های مشارکت و حمایت مورد انتظار است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان ماهنشان با گرامیداشت یاد و خاطره دو تن از اعضای فقید شورای مرکزی کمیته امداد، اقدامات صورت گرفته توسط کمیته را در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف طی سال گذشته در عرصه کشوری، استانی و شهرستانی موفق اعلام کرد.

وی به حمایت‎های مسئولین نظام در سطح عالی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، همراهی دستگاه‌های مختلف و تلاش امدادگران برای تحقق به اهداف عالیه این نهاد اشاره داشت، اما تاکید کرد: همراهی جامعه هدف در پیشبرد اهداف کمیته امداد بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به توفیقات کسب شده توسط کمیته امداد در زمینه‌های مختلف طی سال گذشته تصریح کرد: افزایش مشارکت‌های مردمی در استان علی رغم شرایط خاص تحریم و تورم به ویژه در بخش زکات، کسب رتبه بر‌تر در بحثتکریم ارباب رجوع، کسب جایگاه بر‌تر توسط امداد درطرح سنجش رضایت ارباب رجوع دربین ۴۸ دستگاه اجرایی، رضایت جامعه هدف، مسئولین وخیرین استان از توفیقات کسب شده توسط امداد استان طی سال گذشته است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحثاقتصاد و فرهنگ و تعیین شعار سال از سوی ایشان گفت: امدادگران با قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه در ارائه خدمت به محرومان جامعه و با توجه به اینکه امداد یک نهاد فعال زیر نظر ایشان است، رسالت سنگینی بر عهده داشته و اقدامات جهادی را در تحقق شعار سال انجام دهند.

ولیزاده در ادامه با اشاره به تاکیدات شورای اشتغال و مسئولان عالی رتبه کشور در زمینه بهره‌مندی از تجارب کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی بیان کرد: این موضوع رسالت کمیته امداد را در توانمندسازی جامعه هدف و اشتغالزایی برای آن‌ها سنگین‌تر کرده و در همین راستا امدادگران عزم جهادی را در سال جاری به کار خواهند بست.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات سرپرست کمیته امداد و تعیین راهبردهای اجرائی امداد در سالجاری اشاره داشته و بر گسترش و بهره گیری امداد از ظرفیت‌های عظیم مردمی اشاره کرد و گفت: امدادگران برای تحقق این امر بایستی بیش از هر زمان از ظرفیت مراکز نیکوکاری استفاده نمایند. و تعامل بهینه حوزه‌های مشارکت و حمایت مورد انتظار است.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ مرکز نیکوکاری در استان فعال شده است، اضافه کرد: خوشبختانه همکاری و مشارکت مردم نیز در کمک به محرومان در این مراکز مطلوب است.

ولیزاده در پایان گزارشی از وضعیت شهرستان ماهنشان نیز ارائه کرد و گفت: شهرستان ماهنشان یکی از شهرستان‌های پیشرو استان در ارتقای منابع انسانی است و باید تلاش شود که این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.

گفتنی است، ارائه خدمات، متناسب با نیاز جامعه هدف، کشف استعدادهای مددجویان، مدیریت منابع انسانی در امداد و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف از دیگر مباحثی بود که ولیزاده در جمع کارکنان کمیته امداد ماهنشان مطرح و توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز